Sverige under 100 år~

Det är verkligen fruktansvärt underhållande.
Jag ligger efter, as hell och borde plugga. Det gör jag väll också. Men jag tänkte börja renskriva men WORD är helt konstigt och dumt. bläääh, ussch.
och det är typ 87 grader i mitt rum och femton flugot för jag hade öppet alltandörren i tre minuter .-.
INTE kul.

Jag håller på att skriva mitt syfte nu... blir relativt nöjd. Men det blir ganska kort.
dessutom kom jag nyss på att vi skulle skriva om uppfinning också, eftersom arbetet ges betyg på i NO:n också.
Så det är bara att skriva om hela industraliseringen. Nej, men lägga till några uppfinningar iaf.

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv, haha det är du nog inte! XDDD

2009-10-29 @ 18:20:37
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varför inte William Pastör???

2009-10-29 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0