OMFG~

Palla, kan ingen döda mig, för min rygg dödar mig låångsamt och plågsamt.
Träning idag, det sög min rumpa, som vanligt.
Nej, nu MÅSTE jag anmäla mig till dansen, jag vill börja typ, nu?
Och så vill jag spela gitarr och börja i fotboll igen *:

*


Har du...
Ett förhållande: vad menas med det?

En bästa kill-vän: Jag har ingen "bästa vän"

En bästa tjej-vän: -

Dejtat en av dina bästa kompisar: -

Blivit kär vid första ögonkastet: Nej... don't think so

Fått ditt hjärta krossat: Jaaaa

Skrikit åt en lärare: Nääh, inte så, men snart skriker jag åt spanska läraren.

Kysst någon och sedan ångrat dig: nääh

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Joodå

Några smycken som kostat över 1000 kr: många

Snusat: ALDRIG

Druckit alkohol: Ja



11 DAGENS:

Klädsel:
Lång skjorta, svarta tights, midjebälte, underkläder.

Frisyr: Haha, min vanliga?

Vill ha: Peeengar och en bästa vän, hade suttit fint

Låt: Belive it or not;   Super Junior - A man in love (remix)  (typ?)

Drog: Nishikido Ryo, ovanligt?

Saknad: Föööör många :'<

Sjuka: Vet inte

Köp: hahha inget?

Godis: Äppelpaj?

Attityd: happy/ angry (som vanligt? x'D)

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: DÖÖ





10 FÖRSTA

vän:
Kulia <3

Husdjur: kanin

Semester: ööh, mallorca?

Jobb: typ, springa med protokoll, ahah, om det räknas

Köpta skivan: Barbie, I think
Piercing: Öronen

Konsert: Hits for kids

Fylla: Varför är det så viktigt? Är det coolt?



10 SENASTE

Personen som sms:ade dig:
M~

Personen som du kramade: Hmm... jag kramade måånga i skolan idag.

Personen som ringde dig: don't remeber

Personen som du ringde: Mamma

Personen du sa 'jag älskar dig' till: hahah, hmm... jag kommer inte ihåg.

Alkoholdrycken: -

Bilfärd: till träningen

Filmen du såg: Räknas boys before flowers? Annars typ Tristan & Isolde, dock var jag inte så vaken under den filmen...

Gången du grät: Idag

Måltiden: typ något?





9 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm:
jo

Våga hoppa bungyjump: kanske

Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Ja, insidan räknas?

Kalla dig själv lycklig: mhm... ibland, när jag är på bra humör

Kunna gråta över en kille: ja

Kunna gråta över en tjej: ja, på vilket sätt?

Ljuga för någon: min mamma?

Kunna springa 50mil: ahaha







8 VAD:

Gör du just nu:
Sitter vid datan och funderar på om jag faktiskt borde plugga till spanskan

Ska du göra imorrn: skola, tvätta pascal, rida, ner till F&F, plugga?

Säger du till dig själv när allt känns svårt: åååh

Har du med dig in på bion: kompisar

Är det för färg på dina byxor: har inga på mig just nu?

Är det för väder hos dig just nu: varmt, mysigt, solnedgång <3

Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Utseendet? Men det första jag verkligen tittar på är ögonen och händerna.

Skulle du göra om du vann på lotto: Åka till japan, köpa ett hus där, gifta mig med Ryo :'D





7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
Jag har inte sju saker på mig ;D


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet:
asså, nej typ inte, eller jo ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag: -
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
nääh, eller, kanske?
Använder du huvtröjor: ja, men inte nu
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Jag vill ha vingar på ryggen.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: hmm... killar är lättare att vara med, men jag umgås mest med tjejer



3 VAL:

Solnedgång eller soluppgång:
solnedgång

Sommar eller vinter: sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: hmm... no idea
 *
Största fobier: Hoppa häck (jag klarar den första, men att stå mellan två stycken är bara hemskt), att folk ska lämna mig och spindlar. Ha ha


Kommentarer
Postat av: Anonym

men joss, jag kan vara din bästa vän:'D

2009-05-12 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0