Mjaau~

Muums.
jag är hemma från lisberg, sitter och slickar på en (dock inte längre) hjärtformad hallonklubba.
dagen har varit helt bäst <3
SÅ sjukt kuul.
åååh, jag har träffat beeeert <3 IIIIH
det har INTE niii :'>
I love ya badanka <3

Erika hade med sin kusin och vi tvingade bert att åka typ allt.
Haha, stackarn fick sitta längst fram i flumride och gissa vem som blev helt pisseblöt?
Jo Bert, ni skulle sett hennes asnikte hahza.
sen tappade båda jag och eijikas kusin skorna när vi skulle gå upp från båten :'<
piiinsamt.

men Sagoslottet var ändå bääst.
Puss på er. det måste vi göra igen.
Och eijika, vi ska träffas snaaart igen.
Punk slut, biiitch <3

Kommentarer
Postat av: Erikas kusin Malin :)

Deva as kul idag ;D

Fan va kul de va att tvinga Ika att åka typ allt ^^^

asså dom skrattade ju åt oss i sagoslottet :/xd

Men de va as cp när jag missade munnen och ba ;aaaah ! as surt xd

aja de va iaf skiit skojj ;D

<3

2009-05-23 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0