Glorious~

Jajamensan. Idag var jag i skolan.
Tur var väll det för jag hade föredrag och gissa vem som fick MVG?
joo jag :'D
mums.
Det var helt bäst, eller ahh. Det funkade.

det blir nog inget P&A på lördag för mig. Tyvärr.
Men vi ska upp till gbg och se dead by april på shock iaf :'D
Hihi, så det kommer nog bli bra.
Dock kommer jag sakna HBS :'<

Nu ska jag knarka Ryo.
Puss

*

Glorious, so heavenly
You stole my heart
And you stepped into my life
Like no one else have done
It's making you glorious


Kommentarer
Postat av: Anonym

huhuuuh! Inget P&A, tyvärr .__.



men jag kan ju alltid smsa och fråga om de hinner träffas innan?



DEAD BY APRIL, HERE WE COME! 8D

2009-05-07 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0