A walk to remember~

Okej, jag är fortfarande sjuk.
Eller jag har ingen feber men jag är febrig? ha ha
Jag har sett på A walk to remeber med mammsi, för hon har ryggskott.
Nu ska jag nog se på Boys before flowers och knarka Ryo igen.

Jag väntar på att bert ska fixa min blogg design. Jag vet att den kommer bli bäst.
För hon är bäst <3

Jag irriterar mig fruktansvärt på kaxiga killar.
Spända jävlar som inte kan säga ett snällt ord.
hur svårt kan det vara att vara lite snäll ibland?
Irriterande.

I morgon blir det verkligen skolan!
På riktigt.
Jag ska ha muntligt föredrag och måste verkligen vara där.
Jag har lite att ta igen nu när jag varit borta tre dagar.
jag har massa jag ska göra hemma. Men det har inte bivit av.
Det är ju så tråkigt -.-'


Kommentarer
Postat av: Fia

MSN. NU. TACK :]]

2009-05-06 @ 11:58:22
URL: http://twitter.com/fiafiax
Postat av: Bertika

Jag känner världens snällaste kille. Alla killar borde vara så. Han är dock 6 år äldre än oss, men han är snygg. Och snällast in the world.



Och det går sådär med designen, det vägrar funka liksom. >: Teknik och jag går inte ihop nu för tiden.

2009-05-06 @ 20:03:22
URL: http://aszhire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0