Musicvideos~


Vissa musik videor förstår jag mig bara inte på. Ta den här till exempel.
Jag förstår varför man lägger ner tid på att göra en sådan här musik video.
Det är väll ändå musik dom försöker sälja? Sex är väll inte det dom försöker sälja, eller?

Om man nu ska lägga ner tid på en musik video kan man väll göra den med lite humor, i stället för att bara ha massa tjejer krälandes, halv nakna, brevid en "snygg" kille .
Visst är det låten man ska lyssna på och inte titta på allt runt omkring, men varför lägger man då ner tid och pengar på en video där killar framstår som det främsta könet och tjejen endast som ett sexobjekt. Jag förstår inte det.
Vart tar jämnställdheten vägen?

Kommentarer
Postat av: emma

låten heter faktist.. love sex, magic så sug på den nigger :D

hihihi skoja:) men puss saknar dig:(

2009-07-27 @ 21:43:12
URL: http://emmahahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0