7 sanningar~

Här kommer sex saker du kanske inte visste om mig, snodd från http://fiafiax.blogg.se/

1. Jag är rädd för lisebergskaniner och vågar fortfarande inte gå fram till utklädda personer om någon inte går före mig.
2. Jag försöker förgäves lära mig själv att spela gitarr
3. Jag är väldigt lätt irriterad, speciellt när jag är trött
4. Jag bråkar med min mamma minst en gång om dagen
5. Jag vill åka till Italien, Japan, USA, Australien, Nya Zeeland, Karibien, Syd korea och Luxemburg.
6. Jag vill antingen bli frisör, journalist eller nuerolog.
7. Jag vet att det finns en linje som heter "Lesbian & Gay Studies" på universitet Yale i USA. Men jag har ingen aning om vad man kan bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag sade NÄSTAN vartenda land i hela världen, inte alla lilla gumman ;D

2009-07-30 @ 19:17:02
Postat av: Fia - allt från musik till politik

låt oss studera på Yale? :D



HAHA, NEJ, FÖR JAG SKA TILL UCLA! xd

2009-07-30 @ 19:25:39
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0