Pain of love~

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do
*

Jaha, jag tyckte det var dags att uppdatera bloggen.
Så jag ska berätta lite om vad jag har gjort.
jag har varit på konsert (DET VAR AWESOME, MIYAVI ÄR BRAAAAA), Jag har fangirlat min älskade Ryo (<3), jag har pluggat, jag har varit sjuk, jag har varit i skolan. ja det är väll typ det.

Min framtid ser ut något i stil med detta.
På måndag rymmer jag till USA, efter att jag blivit känd på min "amandavardet" (eller vad det nu är den jäveln heter) imitation och sedan bosätter jag mig i All time lows turnébuss.
Så får vi väll se när jag kommer hem. ;D

Jag kanske borde ge ut en bok när jag ändå håller på. För jag fick MVG på min svenska novell, som vi skrev på en timme. höhö, uppsatsprov är sämst :'< Men det gick ju bra iaf.


xoxo
Holly

Kommentarer
Postat av: Erika

TA MED MIG TILL USA! Så bosätter jag mig i Las Vegas som barnflicka till Brandons barn. >: Haha fan vad sorglig jag är.

Nice med MVG! :D

2009-10-07 @ 16:04:11
URL: http://aszhire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0