HAPPY BIRTHDAY MY LOVER~

Jaa, gissa vem som fyller år den 3dje November?
joo, Ryo, BIG SUPRISE!
Ja, jag är medveten om att det är den andra november idag, men med tanke på att Ryo bor i japan och det skiljer sju timmar, så fyller han år idag (klockan är enligt min ipod halv 1 på natten där).
Så jag tycker alla ska hålla tummarna för att han ska få en underbar födelsedag!
Dessutom borde alla säg grattis, fira med tårta och sjunga jag må han leva.
Det ska jag göra iaf.

Dock vet jag inte om jag är så himla glad. Han fyller ju 25 och jag är fortfarande 15 :'<
Det suger lite.
Men hahha.

Nu blir det ryo bildspam, för han heelt underbar! <3


xoxo
Holly, Ryo's secret lover

Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. haha jaa men det är ju lite skillnad med att göra allt sånt (typ dagdrömma, gräla med andra fans och sånt) seriöst. Jag typ drömmer en massa och planerar vilka jag ska gifta mej med och allt sånt och jag skulle väl inte säga nej till att träffa dem irl ;) , men till den andra grupper (tycker jag iaf) hör väl såna som faktiskt på allvar inte kan se nån annan framtid än att bli tillsammans med sin idol och vill att det ska bli så till varje pris, typ.. Så det är kanske lite skillnad ;)

2009-11-02 @ 17:14:00
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. aah haha xDD okej lycka till ^^ (y)

2009-11-03 @ 16:55:39
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0