StellaUmbrella~

Just want to say that I love ya, Stella.
Du är helt underbar, jag älskar dig och jag kan säga det hur många gånger som helst.
Jag kan säga allt till dig, berätta allt för dig.
Jag litar på dig, du är min syster, du är som min syster.
Jag saknar dig alltid så fort du har åkt, eller jag åkt i från dig. Vi borde bo grannar.
Trots att vi inte bor väldigt långt i från varandra är det FÖR långt.
Trots att du inte gillar Ryo, så är du bäst <3
And a lill' bit crazy, but your mine, and I love ya, dude.

Och bara för att jag är så snäll får du en bild på Jack Barakat.


xoxo
Holly

Kommentarer
Postat av: Holly Hollywood

HAN ÄR SPINKIG!

2009-08-07 @ 22:40:04
URL: http://lillyewajosefine.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

Jag som ville hamna i din krovkategori :(



MEN HOLLY! Jag älskar dig som fan också. Jag vill inte låta som någon smörig Boys 2 Men låt, men du är min närmaste vän.

Vi SKA tatuera oss tillsammans, vi SKA åka till USA 22 juli 2012, vi SKA kolla på våra älsklingar tillsammans, vi SKA uppleva fame and fortune. Vi ska göra allting ihop, vi ska aldrig dö. För vet du vad? Stolly kommer aldrig dö, vi kommer leva in i evigheten.



Jag älskar dig Holls, du är halva mig, halva Stolly.



<3

2009-08-07 @ 23:01:16
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0